مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-03اقتصادي

فارس من | تکمیل ورزشگاه مصعبی سرایان نیازمند اعتبار 6 میلیاردی


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان گفت: برای تکمیل ورزشگاه مصعبی سرایان 6 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از سوی مسئولان قول پیگیری و تخصیص اعتبار داده شد که امید است تحقق پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در پی ثبت سوژه تکمیل ورزشگاه دهستان مصعبی شهرستان سرایان خراسان جنوبی در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤول مربوطه پیگیری کرد.

سمیه رمضانی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سرایان، اظهار داشت: کلنگ احداث سالن ورزشی خیرساز روستای مصعبی سرایان در سال 96 با حضور مدیرکل وقت ورزش و جوانان، مسئولان استانی و شهرستانی بر زمین خورد.

وی با بیان اینکه این پروژه ورزشی در زیربنای حدود یک هزار و 500 متر مربع احداث می شود، بیان داشت: قریب بر گذشت 4 سال از زمان احداث سالن ورزشی مصعبی تاکنون فقط سازه سوله این پروژه نصب شده و 350 میلیون تومان اعتبار خیران از پیشرفت فیزیکی 35 درصدی برخوردار است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان مطرح کرد: برای تکمیل سالن ورزشی مصعبی در سال 99 مبلغ 500 میلیون تومان مصوب شد که متأسفانه تخصیص پیدا نکرد.

رمضانی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه ورزشی 6 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: در بازدید اخیر حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان و ابراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | تکمیل ورزشگاه مصعبی سرایان نیازمند اعتبار 6 میلیاردی

فارس من | تکمیل ورزشگاه مصعبی سرایان نیازمند اعتبار 6 میلیاردی